Więcej za mniej...codziennie!

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.

PEPCO WYRÓŻNIONE PO RAZ KOLEJNY


Po raz kolejny PEPCO otrzymało trzy wyjątkowe wyróżnienia w aspekcie biznesowym: Gwiazda Jakości Obsługi 2018, Super Marka 2018 oraz Diamenty Forbesa 2018. 

Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane już od przeszło dekady. Nagroda komunikuje bezcenne wartości w biznesie, takie jak jakość, solidność i świadczy o zaufaniu klientów oraz satysfakcji jaką czerpią z usług, w tym przypadku z zakupów w sklepach PEPCO. Metodologia oceniania firm pod kątem jakości obsługi opiera się na  zbieraniu głosów konsumentów na multiplatformie z aplikacją mobilną Premia360. Na ich podstawie zostają wyłonione marki charakteryzujące się wysokim wskaźnikiem jakości obsługi lub odpowiednio dużą próbą ilościową i kwalifikują się one do drugiego etapu badania. Następnie przeprowadzane jest dodatkowe badanie ankietowe metodą CAWI na próbie około 1700 respondentów. Firmy, które uzyskują najwyższe oceny konsumentów na multiplatformie i w badaniu CAWI oraz wyróżniają się na tle średnich wyników w swojej branży otrzymują prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. Klienci preferują sprawdzone i rekomendowane marki, dlatego jest to dla sieci PEPCO niezwykle ważne wyróżnienie. 

Diamenty Forbesa to ranking firm najszybciej zwiększających swoją wartość, który co roku od 10 lat jest tworzony przez redakcję miesięcznika „Forbes” oraz firmę Bisnode Polska. Tradycja diamentów, a przede wszystkim przez lata zbierana baza wiedzy i ogromny materiał porównawczy, stanowi doskonałą  materię do analizy zmiany jakościowej i charakteru polskiej gospodarki. Przy tworzeniu takiej listy brane są pod uwagę firmy, które złożyły do KRS sprawozdanie finansowe za rok obrachunkowy lub opublikowały je w Monitorze Polskim. Na pierwszym etapie analizy pozostają te o dodatnim wyniku finansowym i o współczynniku ryzyka mniejszym niż 4 (wg ratingu Bisnode). Analitycy wyceniają przedsiębiorstwa stosując metodę szwajcarską. Łączy ona metodę majątkową oraz dochodową (potencjał pracowników, posiadane know-how, zyski, inwestycje, wzrost majątku). W tegorocznym rankingu regionalnym firma PEPCO znalazła się na drugim miejscu. 

Super Marka – jakość, zaufanie, renoma to wyróżnienie przyznawane trzykrotnym laureatom pogramu Dobra Marka. Nagrodzonych wyróżnia przede wszystkim nieustające zaufanie klientów, niesłabnąca renoma brandu, niezmiennie wysoka pozycja rynkowa i jej siła oraz jakość oferowana przez dany produkt lub usługę. Program Dobra Marka organizowany jest od 8 lat i ma na celu wybór najlepszych w poszczególnych branżach. Systematycznie, w cyklu rocznym poszczególne segmenty rynku poddawane są analizie Działu Badań i Analiz Rynku Grupy Media Press. Na obserwację składa się: pozycja producenta na rynku, obecni i potencjalni klienci, ceny produktów, kanały dystrybucji, siła marketingowa, jakość, wartość oraz rozpoznawalność w branży. Prowadzone są również badania konsumenckie realizowane przy pomocy wywiadów telefonicznych, bezpośrednich i ankiet internetowych. Na podstawie wszystkich danych wybierani są najlepsi. 

To bardzo ważne odznaczenia dla naszej sieci, świadczące o efektach ciężkiej pracy i nieustannym zaangażowaniu wszystkich pracowników w rozwój firmy PEPCO, co przekłada się na wysoką satysfakcję naszych klientów. Jesteśmy niezmiernie dumni i wdzięczni, że po raz kolejny zostaliśmy wyróżnieni jednocześnie w kilku ważnych rankingach.