Więcej za mniej...codziennie!

Stosujemy cookies w celach reklamowych, statystycznych i dostosowania oferty do Twoich potrzeb. Możesz w każdej chwili dokonać zmian tych ustawień w przeglądarce, akceptując lub odrzucając część z tych plików. Jeśli będziesz korzystał z niniejszej strony bez zmiany w ustawieniach swojej przeglądarki, będziemy zapisywali i uzyskiwali dostęp do tych informacji (cookie) w pamięci Twojego urządzenia końcowego (komputer, telefon itp.) w wymienionych celach. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

O firmie


Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od kilkunastu lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.

Nasza misja


Zapewniamy naszym klientom najłatwiejszy dostęp do wszystkich produktów, których na co dzień potrzebują i pragną, aby ubrać swoją rodzinę i prowadzić oraz dekorować swój dom, w najniższych cenach.

Nasza wizja


Naszą ambicją jest stać się największą, najlepszą, najtańszą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie.

Nasza strategia


Chcemy prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony, koncentrując się na kilku głównych obszarach rozwoju obejmujących: pracowników i klientów, łańcuch dostaw oraz wspierającą biznes infrastrukturę.

PEPCO w liczbach


Ponad 18 milionów klientów miesięcznie

15 lat nieustającego rozwoju

Ponad 19 000 pracowników w Europie

Ponad 1800 sklepów w Europie

Ponad 600-osobowa centrala w Poznaniu

ponad 2500 palet z towarem codziennie dostarczanych do 11 krajów

NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA


W PEPCO zdajemy sobie sprawę z wpływu jaki nasza, dynamicznie rozwijająca się sieć wywiera na swoje otoczenie, zarówno te społeczne, jak i środowisko naturalne. To ogromna odpowiedzialność, dlatego codziennie staramy się wykraczać poza podstawową, sprzedażową rolę sieci dyskontowej.

Chcąc przyczyniać się do poprawy jakości życia pracowników, klientów i lokalnych społeczności, doskonalimy różne aspekty naszej działalności i wprowadzamy rozwiązania, które mają na uwadze dobro dzisiejszych i przyszłych pokoleń.

Nasz dostawca, odpowiedzialny za większość produktów, które oferujemy, stosuje w swojej działalności Kodeks Etycznego Postępowania dla Łańcucha Dostaw. Opiera się on na zasadzie Zero Tolerancji dla kwestii, które dla nas i naszych klientów są niezwykle ważne, takich jak: niebezpieczne warunki pracy, przymus pracy, korupcja czy praca dzieci.

Staramy się działać odpowiedzialnie i tego samego oczekujemy od wszystkich współpracowników i partnerów biznesowych PEPCO.

Uważamy, że znaczące zmiany zaczynają się od pozornie małych działań, które w efekcie skali przynoszą ogromne efekty. W PEPCO podejmujemy decyzje operacyjne biorąc pod uwagę ich skutki oddziaływania na środowisko, w obszarach korzystania z zasobów naturalnych, recyklingu czy efektywności energetycznej.

 

 

Wszystkie nowo otwierane sklepy PEPCO posiadają oświetlenie LED. Stare oświetlenie jest regularnie wymieniane na nową, ekologiczną technologię.

 

 

We wszystkich sklepach zbieramy zużyte baterie. Przy stanowiskach kasowych znajdują się pojemniki, w których klienci mogą je pozostawić.

 

 


W całej sieci segregujemy odpady.

 

 

Reklamówki w PEPCO to torby ecoLoop, które powstają z odpadów foliowych poddanych recyklingowi. Przyczyniamy się tym samym do redukcji emisji CO2 nawet o 40% w porównaniu z torbami wytworzonymi z surowców kopalnych.

 

 

Auta do naszej floty są kupowane w najwyższej i najbardziej restrykcyjnej normie – Euro 6, która obowiązuje od 2014.

Dla PEPCO to dzieci oraz organizacja ich czasu wolnego, rozwój, edukacja i wyrównywanie szans życiowych są priorytetem w działaniach prospołecznych. Współpracujemy z organizacjami pożytku publicznego, tworzymy własne programy pomocowe, angażujemy się jako wolontariusze. W każdym z krajów, w którym funkcjonujemy, podejmujemy zróżnicowane inicjatywy skierowane do dzieci. Wszystkie akcje prospołeczne, finansujemy w całości z zysków pochodzących ze sprzedaży reklamówek w naszych sklepach. 

Historia


2019

Bułgaria dołącza do rodziny PEPCO.

2018

Otwieramy sklepy na Łotwie i w Estonii.

2017

Otwieramy sklepy w Chorwacji, Słowenii i na Litwie.

2016

Przez niespełna dwa lata podwajamy liczbę sklepów
- otwieramy tysięczny sklep PEPCO.

2015

PEPCO odwiedzać można już w Rumunii i na Węgrzech.

2014

Świętujemy otwarcie pięćsetnego sklepu PEPCO.

od 2013

Nasze sklepy służą też klientom
spoza Polski. Otwieramy sklepy
w Czechach i na Słowacji.

2007

Otwarto setny sklep PEPCO.

2004

Powstaje pierwsze 14 sklepów PEPCO w takich miastach, jak: Poznań, Bydgoszcz czy Gdańsk.

1999

Początki tworzenia podwalin dla sieciowego biznesu.

Pracownicy


Europejska sieć PEPCO zatrudnia ponad 16 000 pracowników, wśród nich ponad 500 w poznańskiej centrali i ponad 500 w dystrybucji. W gronie obecnych pracowników nadal są ludzie, którzy w 1999 r. w kilkudziesięcioosobowej grupie zaczynali rozwijać naszą firmę. To między innymi dzięki temu udaje nam się, pomimo skali działania, zachować rodzinną, otwartą atmosferę.

Nagrody i wyróżnienia


PEPCO jest jedną z najbardziej docenianych marek wśród klientów i ekspertów rynku. Dowodem na to są, oprócz milionów kupujących w naszych sklepach, nagrody i wyróżnienia branżowe, przyznawane za jakość, popularność, zaufanie i renomę. Jesteśmy dumni ze wszystkich pochwał, które mobilizują nas do dalszego rozwoju na rzecz naszych klientów i pracowników.

Marka Dekady

Wyróżnienie specjalne przyznane marce PEPCO w ramach jubileuszowej edycji programu 'Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma' za regularne pojawianie się w plebiscycie w okresie 2009-2019r. PEPCO jest jedyną wyróżnioną marką wśród sklepów dyskontowych i jedną z najbardziej docenianych firm wśród konsumentów i ekspertów rynkowych już od dziesięciu lat!

Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznawane firmom za wysoką jakość obsługi konsumenta ocenianą przez Polski Program Jakości Obsługi, który przez cały rok bada poziom zadowolenia konsumentów i co roku przetwarza miliony danych. Przeprowadzone już po raz kolejny badania, jednoznacznie pokazują, że klienci PEPCO uznają nas za przyjazną i godną zaufania markę.

Super Marka 2019

Wyróżnienie dla najbardziej rozwojowych, rozpoznawalnych i innowacyjnych marek obecnych na polskim rynku. Marka PEPCO już po raz kolejny uzyskała wyróżnienie SUPER MARKI 2019 za Jakość, Zaufanie i Renomę. W rankingu ocenia się: pozycję rynkową poszczególnych marek i ich progres, jakość produktów lub usług oraz stopień zaufania klientów.

Diamenty Forbesa 2018

To ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce. W porozumieniu z redakcją miesięcznika „Forbes” i na podstawie zebranych danych przez wywiadownię Bisnode Polska, tworzona jest baza przedsiębiorstw, którym przyznano pozytywny rating wiarygodności. PEPCO po raz kolejny zostało laureatem plebiscytu.