Więcej za mniej...codziennie!

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Plików Cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.

O firmie


Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od kilkunastu lat. Staliśmy się najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.

Nasza misja


Zapewniamy naszym klientom najłatwiejszy dostęp do wszystkich produktów, których na co dzień potrzebują i pragną, aby ubrać swoją rodzinę i prowadzić oraz dekorować swój dom, w najniższych cenach.

Nasza wizja


Naszą ambicją jest stać się największą, najlepszą, najtańszą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie.

Nasza strategia


Chcemy prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony, koncentrując się na trzech głównych kierunkach rozwoju, obejmujących: ludzi, procesy i ofertę produktową.

PEPCO w liczbach


Ponad 11 milionów klientów miesięcznie

13 lat nieustającego rozwoju

Ponad 11 000 pracowników w Europie

Ponad 1200 sklepów w Europie

Ponad 450-osobowa centrala w Poznaniu

1200 palet z towarem codziennie dostarczanych do 7 krajów

Historia


2017

Otwieramy sklepy w Chorwacji i w Słowenii

2016

Przez niespełna dwa lata podwajamy liczbę sklepów
- otwieramy tysięczny sklep PEPCO.

2015

PEPCO odwiedzać można już w Rumunii i na Węgrzech.

2014

Świętujemy otwarcie pięćsetnego sklepu PEPCO.

od 2013

Nasze sklepy służą też klientom
spoza Polski. Otwieramy sklepy
w Czechach i na Słowacji.

2007

Otwarto setny sklep PEPCO.

2004

Powstaje pierwsze 14 sklepów PEPCO w takich miastach, jak: Poznań, Bydgoszcz czy Gdańsk.

1999

Początki tworzenia podwalin dla sieciowego biznesu.

Grupa


Inwestujemy w rynek detaliczny już od 1999 r., a pierwszy sklep PEPCO otworzyliśmy w 2004 r. Wtedy też staliśmy się częścią południowoafrykańskiego holdingu inwestycyjnego Pepkor.
Dziesięć lat później weszliśmy w skład Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holdings Limited. Grupa prowadzi swoją działalność w 44 krajach Europy, Afryki i Australii i jest właścicielem 42 marek detalicznych.

Grupa zintegrowanych przedsiębiorstw produkujących, dostarczających i sprzedających meble, przedmioty gospodarstwa domowego i odzież w Afryce, Europie i Australii. Firma została utworzona w 1964 r. w Niemczech przez Bruno Steinhoffa. Notowana na giełdzie JSE w Johannesburgu, a od 2015 r. na FSE we Frankfurcie. W Europie jest drugim największym po Ikei przedstawicielem branży meblowej.

Pracownicy


Europejska sieć PEPCO zatrudnia ponad 11 000 pracowników, wśród nich ponad 450 w poznańskiej centrali i 400 w dystrybucji. W gronie obecnych pracowników nadal są ludzie, którzy w 1999 r. w kilkudziesięcioosobowej grupie zaczynali rozwijać naszą firmę. To między innymi dzięki temu udaje nam się, pomimo skali działania, zachować rodzinną, otwartą atmosferę.

Nagrody i wyróżnienia


PEPCO jest jedną z najbardziej docenianych marek wśród klientów i ekspertów rynku. Dowodem na to są, oprócz milionów kupujących w naszych sklepach, nagrody i wyróżnienia branżowe, przyznawane za jakość, popularność, zaufanie i renomę. Jesteśmy dumni ze wszystkich pochwał, które mobilizują nas do dalszego rozwoju na rzecz naszych klientów i pracowników.

AI Excellence Award 2017

Prestiżowa nagroda Best Retailer of the Year 2017 oraz AI Excellence Award za największe osiągnięcie 2017: 1000 otwarcia sklepu. Nagrody przyznawane przez AI Global Media.

SUPER MARKA 2017

Wyróżnienie dla najbardziej rozwojowych i rozpoznawalnych marek obecnych na polskim rynku.
Marka PEPCO już po raz trzeci została bardzo wysoko oceniona i uzyskała dzięki temu wyróżnienie SUPER MARKI 2017 za Jakość, Zaufanie i Renomę.

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Wyróżnienie przyznawane firmom za wysoką jakość obsługi konsumenta ocenianą przez Polski Program Jakości Obsługi.
Przeprowadzone już po raz dziesiąty badania jednoznacznie pokazują, że klienci PEPCO uznają nas za przyjazną i godną zaufania markę.

Diamenty Forbesa 2017

Już po raz dziesiąty w porozumieniu z redakcją miesięcznika „Forbes” firma Bisnode Polska opracowała zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w kraju. Takich, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość. W rankingu wyróżnionych firm w regionie Wielkopolski PEPCO zajęło I miejsce.

Nasza odpowiedzialność społeczna


W obszarze działań prospołecznych PEPCO koncentruje się na pomocy dzieciom, angażując się przede wszystkim w przedsięwzięcia mające na celu organizacje ich czasu wolnego.

TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ DZIECI

PEPCO współpracuje w ramach długoterminowego projektu CSR z najstarszą w Polsce Organizacją Pożytku Publicznego – Towarzystwem Przyjaciół Dzieci (TPD). Wspólnie z TPD chcemy dać dzieciom szansę na lepsze jutro, oferując im możliwości rozwoju, niwelując bariery edukacyjne i oferując młodym szansę na równe traktowanie. PEPCO finansuje cykle zajęć rozwijających zainteresowania i pasje podopiecznych placówek TPD oraz wyjazdowe formy wypoczynku dla podopiecznych ognisk i świetlic Towarzystwa.

HAPPY BUS

PEPCO jest patronem ogólnopolskiej akcji HAPPY BUS - inicjatywy Fundacji HAPPY KIDS kierowanej do dzieci z małych wsi, które nie mają szans wyjechać na wakacje. Fundacja daje dzieciom wiejskim całodniową opiekę połączoną z zabawą. Na przystankach swojej trasy wykorzystuje ‘figlobusa’, który pełni funkcje objazdowego ‘placu zabaw’. Dziećmi opiekują się zagraniczni wolontariusze, ucząc je przy okazji języka angielskiego.

 

Nasz wolontariat


Pracownicy PEPCO biorą udział w akcjach charytatywnych i jako wolontariusze angażują się w działania, których celem jest pomaganie najbardziej potrzebującym.

Od lat wspieramy Szlachetną Paczkę i, w projekcie „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ”, w całej Polsce aktywnie przygotowujemy świąteczne prezenty. Co roku opiekujemy się około 30 rodzinami i przekazujemy blisko 500 paczek, dzieląc się produktami dostępnymi w naszych sklepach, ale również realizując specjalne życzenia obdarowywanych.

Latem wolontariusze PEPCO, pracownicy poznańskiej centrali, biegają w „Poznań Business Run” i zbierają fundusze dla podopiecznych Fundacji Jaśka Meli. Firma wystawia do sztafety co roku najmniej 6 drużyn.

Pracujemy dla świetlic zarówno TPD, jak i lokalnych placówek, których przykładem jest poznańska Nibylandia. To tutaj dzieci i młodzież w wieku 6-18 lat mogą miło, twórczo i bezpiecznie spędzić czas. Nibylandia to miejsce, gdzie dzieci otrzymują profesjonalną pomoc pedagogiczną i wsparcie terapeutów. Podczas wakacji 2017 roku wychowankowie świetlicy wyjechali na ufundowany przez PEPCO obóz, a w tym samym czasie pracownicy naszej firmy, wraz z innymi wolontariuszami wyremontowali i udekorowali placówkę.

W ramach inicjatywy „PEPCO Home Makeover” zapraszamy wszystkich pracowników, z każdego kraju gdzie działa nasza firma, do zgłaszania lokalnych projektów remontowych. Finansowo i produktowo wspieramy placówki, które koncentrują się na pomocy dzieciom – odnawiamy pomieszczenia, aby stworzyć miejsca sprzyjające odpoczynkowi, rozwijaniu pasji, spędzaniu czasu wolnego.