Pepco wspiera kampanię #wiemcorobić
Celem ogólnopolskiej kampanii społecznej #wiemcorobić jest zwiększenie świadomości na temat zagrożeń, takich jak child grooming i sextortion. Pepco z dumą wspiera inicjatywę, która uzyskała patronat honorowy Ministra Edukacji, Rzecznika Praw Dziecka, Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Komendanta Głównego Policji.
Kampania #wiemcorobić obejmuje działania edukacyjne i prewencyjne skierowane do dzieci, rodziców oraz nauczycieli. Ma pomóc rozpoznawać i przeciwdziałać niebezpieczeństwom kryjącym się w internecie, takim jak child grooming i sextortion.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest Towarzystwo Przyjaciół Dzieci – nasz wieloletni partner – które zaprosiło do udziału szerokie grono ekspertów, w tym m.in.: sędzię, psychoterapeutkę, psychiatrę dziecięcą, psycholożkę, pedagoga seksualnego oraz przedstawicieli policji.
„Wierzymy, że edukacja i ochrona są kluczem do budowania bezpieczniejszej przyszłości dla naszych dzieci. Dlatego cieszy nas fakt, że wspólnie tworzymy kampanię #wiemcorobić, która w przystępny sposób wyposaża dzieci i młodzież, a także rodziców i nauczycieli w wiedzę i narzędzia do radzenia sobie z zagrożeniami w internecie. Działając wspólnie z ekspertami, możemy mieć realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa najmłodszych w cyfrowym świecie” – mówi Katarzyna Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.
Na stronie kampanii wiemcorobic.pl dostępne są materiały edukacyjne dostosowane do potrzeb dzieci, rodziców i nauczycieli, m.in.: scenariusze lekcji dotyczące bezpieczeństwa w sieci, poradniki dla rodziców o tym, jak wspierać dziecko w trudnych sytuacjach, spot wideo oraz film edukacyjny dla dzieci i dorosłych.
Ponadto, 16 stycznia b.r. nauczyciele będą mogli skorzystać z dedykowanego dla nich webinaru oraz materiałów, które pomogą w prowadzeniu zajęć edukacyjnych dotyczących zagrożeń internetowych.
Zachęcamy do obejrzenia filmu i zapoznania się z materiałami dostępnymi na stronie kampanii.
Dlaczego warto kupować w Pepco?