Wyróżnienia PR Wings i Innowator ESG dla Pepco
13 listopada przyniósł Pepco wyróżnienia dla projektów PR i CSR podczas dwóch prestiżowych wydarzeń.
Kampania „Dom zaczyna się od serca” zdobyła nagrodę specjalną Stowarzyszenia Agencji Public Relations podczas gali PR Wings – jednego z najważniejszych konkursów branżowych na najlepsze kampanie minionego roku. To prestiżowe wyróżnienie, wybrane przez jury spośród wszystkich zgłoszeń, nagradza kampanie o wyjątkowej strategii, kreatywnej oryginalności lub imponujących wynikach.
Dodatkowo, również kampania „Pepco jest kobietą” zdobyła uznanie jury PR Wings. Wyróżnienia w kategoriach PR Korporacyjny, Efektywność Roku i Employer Branding są wyrazem uznania dla ciężkiej pracy, poświęcenia i wizji, które napędzały tę kampanię.
To jednak nie koniec – tego samego dnia kampania „Dom zaczyna się od serca” zdobyła wyróżnienie w kategorii S (społecznej) w konkursie Innowator ESG organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie ESG. Nie moglibyśmy być bardziej dumni – to osiągnięcie odzwierciedla siłę pracy zespołowej i zbiorowego wysiłku.
Dlaczego warto kupować w Pepco?