Reklamacje
Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów!
Dlatego proces reklamacyjny jest u nas prosty i szybki. Dokonując zakupu w sklepach Pepco, masz dwa lata na złożenie reklamacji, jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jakością zakupionego produktu.
Procedura reklamacji w Pepco
Wystarczy udać się do dowolnego sklepu i wypełnić druk reklamacji dostępny przy kasie. W tym celu koniecznie weź ze sobą wadliwy produkt oraz dowód zakupu, którym może być paragon, wyciąg z konta lub świadek, który potwierdzi zakup produktu w naszym sklepie.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 14 dni*, o czym poinformujemy Cię telefonicznie, drogą pocztową lub mailowo – w zależności od Twoich preferencji.
*30 dni w przypadku doładowań i E-kart
01
Przyjdź z produktem i dowodem zakupu towaru
02
Wypełnij specjalny formularz reklamacyjny
03
Poczekaj na decyzję w sprawie reklamacji
04
Odbierz zwrot za reklamowany towar
Najczęściej zadawane pytania
W Pepco masz 30 dni na zwrot zakupionego artykułu. Przynieś do sklepu paragon i pełnowartościowy towar (z metką, nienoszący śladów użytkowania), a my zwrócimy Ci jego równowartość. Zwrot dokonywany jest tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
Tak, zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
Niestety nie możemy zrealizować zwrotu produktu bez paragonu fiskalnego. Paragon jest konieczny do wycofania produktu ze sprzedaży w systemie oraz ponownego wprowadzenia go na stan magazynowy.
Niestety, nie możemy zrealizować zwrotu lub wymiany produktu nieposiadającego oryginalnie przymocowanych do niego etykiet.
Zwrotowi nie podlegają niektóre towary osobistego użytku. Pełna lista dostępna jest TUTAJ.
Zwrot środków pieniężnych na kartę płatniczą w ramach pozytywnie rozpatrzonej reklamacji lub dokonanego zwrotu produktu powinien być zaksięgowany na koncie najpóźniej do 14 dni od momentu jego realizacji w sklepie.
Dokonując zakupu w sklepach Pepco, otrzymujesz dwa lata gwarancji na każdy produkt. Jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jego jakością, zachęcamy do złożenia reklamacji w dowolnej lokalizacji. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
Reklamacje przyjmujemy w każdym z naszych sklepów. Wystarczy zabrać ze sobą wadliwy produkt oraz przedstawić dowód zakupu (paragon, wyciąg z karty) lub świadka, który potwierdzi zakup, i wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni (30 dni w przypadku doładowań i E-kart). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.
Tak, doładowania i E-karty podlegają reklamacji. Wystarczy przynieść do sklepu dowód zakupu oraz wydruk z zakupionym kodem. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie do 30 dni.
Jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie zgadzasz się z taką decyzją, masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji w sklepie Pepco. Proces ten odbywa się na tej samej zasadzie co zwykła reklamacja – należy powtórnie wypełnić formularz reklamacyjny.
Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty zakupu w przypadku produktu pełnowartościowego, posiadającego oryginalną metkę oraz paragon jako dowód zakupu. Natomiast w ciągu dwóch lat od daty zakupu Klient ma prawo do reklamacji każdego towaru niepełnowartościowego (używanego), jeśli w tym czasie zauważy wady związane z jego jakością. Reklamacji można dokonać na podstawie paragonu, wyciągu z konta bankowego bądź dzięki potwierdzeniu zakupu przez świadka. Zarówno zwrotu, jak i reklamacji można dokonać w dowolnym sklepie sieci Pepco na terenie całej Polski.
Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: klient@pepco.eu lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz „Ankiety dla Klienta”, który zostanie udostępniony przy kasie na prośbę Klienta.
Dlaczego warto kupować w Pepco?