Charytatywne Misie Pepco w wiosennej odsłonie
Charytatywne Misie Pepco wracają w nowej odsłonie. Każdy zakupiony pluszak to nie tylko miły prezent, ale także realna pomoc dla dzieci i młodzieży. 100% zysków ze sprzedaży misiów wspiera lokalne organizacje charytatywne w 12 krajach w Europie.
Wiosna w Pepco to czas modowych zmian i uwielbiane przez klientów Charytatywne Misie również prezentują zupełnie nowy look. W tym sezonie pluszowa para ubrana jest w charakterystyczne zestawy inspirowane motywami marynistycznymi: sukienkę lub koszulę w ponadczasowe biało-błękitne paski wzbogacone wzorami rozgwiazd i statków, które dodają uroku stylizacjom.
Te wyjątkowe zabawki nie tylko od lat przynoszą radość dzieciom – 100% zysków z ich sprzedaży przeznaczamy na cele dobroczynne i realizację projektów skierowanych do dzieci i młodzieży.
Jak pomagają Charytatywne Misie?
W Polsce środki ze sprzedaży misiów przekazywane są Fundacji Świętego Mikołaja, z przeznaczeniem na stypendia edukacyjne dla zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin. Stypendyści programu podkreślają, jak ważna jest dla nich ta pomoc:
„To bardzo szlachetna inicjatywa i głęboko wierzę, że każdego Darczyńcę spotka tyle dobra, ile mnie przez ten wspaniały rok szkolny”.
„Dzięki środkom stypendialnym mogłem rozwinąć skrzydła. Dzieciom z orzeczeniami jest ciężej brnąć do przodu. Jeżeli ktoś wyciąga rękę, albo popchnie, to robi się lżej. Nie liczy się to, ile posiadasz, ale ile dajesz innym i jak się z nimi dzielisz”.
Moda i dobroczynność idą w parze
Historia charytatywnych misiów zaczęła się w 2018 roku w Polsce, a dziś są one obecne na 12 rynkach: Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Chorwacji, Serbii, Litwie, Hiszpanii, Niemczech, Włoszech i oczywiście w Polsce.
„Charytatywne Misie Pepco od lat łączą radość dzielenia się z naszą misją niesienia pomocy. Dzięki wsparciu naszych klientów ta wyjątkowa inicjatywa realnie zmienia życie dzieci i młodzieży w wielu krajach Europy. Każdy zakup misia to wyraz dobroci, który przekłada się na konkretne działania – fundowanie stypendiów, pomoc edukacyjną oraz rozwój talentów i pasji młodych ludzi. Wspólnie dajemy im szansę na lepszą przyszłość!” – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication, Pepco.
Popularność pluszaków rośnie, a z każdą kolejną edycją udaje się pomagać na coraz większą skalę. Tylko w 2024 roku sprzedaliśmy ponad 193 tysiące misiów, przekazując zysk ze sprzedaży na wsparcie projektów kilkunastu partnerskich organizacji społecznych z Europy.
Dlaczego warto kupować w Pepco?