O nas
Pepco to nieustający rozwój
Jesteśmy europejską siecią sklepów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach.
Swój rozwój rozpoczęliśmy w Polsce ponad dwadzieścia lat temu. Dziś jesteśmy obecni w kilkunastu europejskich krajach. Staliśmy się równocześnie jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.

Co nas napędza?
Mamy misję
Mamy wizję
Mamy strategię
Nasze liczby
mówią same za siebie!
> 30 milionów
klientów miesięcznie
> 2 tysiące
osób w centrali
> 30 tysięcy
pracowników w 19 krajach Europy
> 3,5 tysiąca
sklepów w 19 krajach w Europie
> 20 lat
nieustającego rozwoju
> 250 tys. m2
powierzchni magazynowej w Europie
Chcemy dotrzeć do każdego
Ilości sklepów w poszczególnych krajach:



Pepco jako marka detaliczna należy do Pepco Group. Grupa oferuje swoim klientom – zwłaszcza rodzinom z ograniczonym budżetem – wszystko, czego potrzebują, aby wyposażyć i upiększyć swój dom w kluczowych kategoriach produktów ogólnych, odzieży i FMCG.
Niezależnie od tego, czy chodzi o Pepco, Poundland czy Dealz, ponad 4600 małych i średnich sklepów Grupy, w 21 europejskich krajach jest dogodnie zlokalizowanych w centrach handlowych, parkach handlowych czy przy samych ulicach.
Pepco Group w maju 2021 roku zadebiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Nasza historia to historia sukcesu!
Pojawiamy się w Portugalii oraz Bośni i Hercegowinie.

Nasze sklepy są już otwarte także w Niemczech i Grecji.

Pojawiamy się w Hiszpanii i w Austrii.

Otwieramy sklepy we Włoszech i Serbii.

Marzec
Bułgaria dołącza do rodziny Pepco.

Wrzesień
Pojawiamy się na Łotwie i w Estonii.

Wrzesiń
Otwieramy sklepy w Chorwacji, Słowenii i na Litwie.

Październik
W niespełna dwa lata podwajamy liczbę sklepów - otwieramy nasz tysięczny sklep!
Dowiedz się więcej
Wrzesień
Pepco odwiedzać można już w Rumunii i na Węgrzech.

Maj
Świętujemy otwarcie pięćsetnego sklepu Pepco.

Nasze sklepy służą też klientom spoza Polski.

Otwarto setny sklep Pepco.

Powstaje pierwsze 14 sklepów Pepco w takich miastach, jak: Poznań, Bydgoszcz czy Gdańsk.

Początki tworzenia podwalin dla sieciowego biznesu.


Nasi pracownicy to wizytówka marki Pepco!
Firma rozwija się dynamicznie dzięki pracownikom, a oni wraz z nią – ucząc się, podążając za swoimi aspiracjami, awansując.
Pepco zatrudnia obecnie ponad 30 000 pracowników, z czego większość pracuje w sklepach, ponad 2 000 w centrali i ponad 1000 w centrach dystrybucji na Węgrzech, w Rumunii i w Polsce. W 2023 roku znaleźliśmy się, już po raz trzeci, w rankingu najlepszych pracodawców w Polsce opracowanym przez Forbes. Nasi pracownicy doceniają Pepco między innymi za atmosferę w firmie, relacje międzyludzkie, możliwość rozwoju czy warunki pracy.
Już dziś stań się częścią naszego sukcesu!

Działalność charytatywna
Dla Pepco to dzieci oraz organizacja ich czasu wolnego, rozwój, edukacja i wyrównywanie szans życiowych są priorytetem w działaniach prospołecznych. Współpracujemy z organizacjami pożytku publicznego, tworzymy własne programy pomocowe, angażujemy się jako wolontariusze. W każdym z krajów, w którym funkcjonujemy, podejmujemy zróżnicowane inicjatywy skierowane do dzieci.

Zrównoważony rozwój
Chcemy prowadzić naszą działalność w sposób zrównoważony, koncentrując się na kilku głównych obszaracg rozwoju.
Obejmujących pracowników i klientów, łańcuch dostaw oraz wspierającą biznes infrastrukturę.
Aktualności z życia Pepco i materiały promocyjne
