Mój sklep
LOADER
Menu
Produkty

Dynamicznie rozwijająca się niespożywcza sieć handlowa Pepco świętuje otwarcie swojego trzytysięcznego sklepu na Placu Poczdamskim w Berlinie – to symboliczne podsumowanie blisko 20-letniego rozwoju marki. Sieć otworzyła swoje pierwsze sklepy w Polsce w 2004 roku, zaczynając od 14 placówek, zlokalizowanych w Poznaniu, Gdańsku i Bydgoszczy.

A od 2013 roku Pepco zaczęło rozszerzać swoją działalność na Centralną i Wschodnią Europę, włączając w to m.in. Słowację, Czechy, Rumunię, Bułgarię, czy Litwę, a w ostatnich latach weszło także na takie zachodnie rynki jak Hiszpania, Włochy, Austria czy Niemcy – pokazując, że cała Europa jest w zasięgu marki. Polska pozostaje cały czas kluczowym dla marki rynkiem, z blisko 1200 sklepami. Liczba ta będzie nadal rosła ze względu na planowaną ekspansję sieci, której towarzyszy zmiana wyglądu placówek.

Po wejściu do Grecji w październiku, marka jest obecna już w 17 krajach. Jej dwutysięczny sklep został otwarty zaledwie w czerwcu 2020 roku, w mieście Makarska w Chorwacji, co pokazuje jak szybkie jest tempo tej starannie zaplanowanej ekspansji. Marka pragnie kontynuować swój rozwój, planując wejście do Portugalii wiosną 2023 roku.

Otwarcie 3-tysięcznego sklepu to ważny kamień milowy w naszym rozwoju. Dzięki efektowi skali weszliśmy na poziom niezwykle dynamicznego wzrostu i średnio każdego dnia, gdzieś w Europie otwieramy co najmniej jeden sklep Pepco, a każdego roku wchodzimy na dwa nowe europejskiej rynki. Tylko w ubiegłym roku finansowym otworzyliśmy 446 nowych placówek, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej. Jako Grupa Pepco, będąca także właścicielem marek Poundland i Dealz, chcemy otworzyć 20000 sklepów w całej Europie – powiedział Anand Patel, Managing Director, Pepco.

Otwarcie nowego sklepu na Placu Poczdamskim w Berlinie poprzedziła uroczystość, na którą zaproszeni zostali przedstawiciele Pepco ze wszystkich rynków. Na wydarzenie, które odbyło się 30 listopada 2022 roku, przybyło kilkunastu kierowników, którzy otwierali pierwszy sklep Pepco w swoich krajach, lokalni partnerzy, prasa, a także Anand Patel, Managing Directora Pepco.
Dynamiczny rozwój sieci świadczy o tym, jak popularna jest to marka wśród klientów Pepco, a wszystko między innymi dzięki różnorodnemu asortymentowi dla całej rodziny i domu, który obejmuje ok. 500 kategorii produktowych, w najlepszych cenach. Szeroka oferta Pepco obejmuje odzież damską, męską i uwielbianą przez mamy odzież dziecięcą, a także artykuły dla domu, zabawki i kosmetyki.

Sieć oferuje także limitowane kolekcje, produkty licencjonowane i oferty sezonowe, np. kolekcje na rozpoczęcie roku szkolnego czy na Boże Narodzenie. Firma regularnie rozwija także ofertę o zrównoważone produkty, umożliwiając coraz większej liczbie osób dokonywanie bardziej świadomych, korzystnych dla środowiska wyborów każdego dnia. W sklepach można nabyć produkty z zewnętrznymi certyfikatami potwierdzającymi zrównoważone podejście do produkcji jak np. certyfikat GOTS, Oeko-Text czy Global Recycled Standard. W tym roku wprowadzona została także nowa kolekcja akcesoriów domowych Pepco is Green, które spełniają co najmniej jedno z kryteriów: są biodegradowalne, mają w składzie materiały pochodzące z recyklingu lub są wykonane z materiałów naturalnych, pozyskiwanych z poszanowaniem dla środowiska.

W obecnym otoczeniu inflacyjnym, nasze podejście do sprzedaży detalicznej i oferta produktów wysokiej jakości w dobrych cenach stało się jeszcze bardziej atrakcyjne dla konsumentów. Potwierdziliśmy silną pozycję na zachodnioeuropejskich rynkach, z powodzeniem wchodząc na pięć z nich, czego uwieńczeniem jest otwarcie trzytysięcznego sklepu. Wierzymy zatem, że możemy jeszcze bardziej przyspieszyć tempo wzrostu zarówno w Polsce jak i w całej Europie. Na polskim rynku, który jest obecnie dla nas największy, nadal widzimy potencjał do rozwoju – powiedział Aleksandr Cikaidze, Retail Director w Pepco.

Obecnie Pepco zatrudnia 25 000 osób w 17 europejskich krajach, włączając w to ponad 10 000 pracowników w Polsce i ponad 900 w poznańskiej Centrali. Otwarcie trzytysięcznego sklepu potwierdza, że marka jest jednym z największych pracodawców w sektorze handlu stacjonarnego w naszej części Europy.