-50% na wszystkie kurtki zimowe

Ulubione (0)

Mój sklep

0

Pepco z kolejną nagrodą PR Wings

Kampania #Wiemcorobić została dwukrotnie uhonorowana podczas gali konkursu PR Wings, która odbyła się 17 listopada 2025 roku w Warszawie.

Ogólnopolska kampania edukacyjna współtworzona przez Pepco, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz liczne grono ekspertów, zdobyła uznanie jury 5. edycji konkursu PR Wings. Inicjatywie przyznano główną nagrodę w kategorii Ochrona przed dezinformacją oraz wyróżnienie w kategorii ESG i CSR.

Celem kampanii #Wiemcorobić jest efektywne wsparcie dzieci, młodzieży i ich opiekunów w rozpoznawaniu i reagowaniu na cyber zagrożenia, takie jak grooming dzieci, wymuszenia seksualne i manipulacje online.

Warto poszerzać swoją wiedzę na temat tego, jak dbać o bezpieczeństwo w Internecie i co robić w przypadku napotkania tego rodzaju zagrożeń – nasz projekt służy dzieleniu się tą wiedzą zarówno z najmłodszymi, jak i dorosłymimówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication.

Nagroda podkreśla znaczenie edukacji, świadomości i odpowiedzialnej komunikacji w budowaniu bezpieczniejszego cyfrowego świata dla dzieci. To już druga kampania społeczno-edukacyjna Pepco w Polsce wyróżniona statuetką PR Wings – w 2024 roku podczas konkursu organizowanego przez SAPR nagrodę specjalną przyznano kampanii „Dom zaczyna się od serca”.

 

 

Udostępnij:

Dlaczego warto kupować w Pepco?

Zawsze blisko ciebie

Ponad 1300 sklepów na terenie całego kraju. Jesteśmy zawsze blisko Ciebie.

Zawsze niskie ceny

W Pepco znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz w niskich cenach.

Oczekuj więcej, płać mniej

W Pepco znajdziesz dobrą jakość, najnowsze trendy i szeroki wybór.

Kupuj bez obaw

Masz 30-dniowe prawo do zwrotu towaru w dowolnym sklepie na terenie kraju.