Mój sklep
LOADER
Menu
Produkty

Zakupy online?

Już możesz!

Tysiące produktów PEPCO zamówisz
teraz przez Internet!*

Zakupy online? Już możesz!

Wiemy, że na to czekałyście!

Dlatego ulubione produkty nareszcie kupicie za pośrednictwem największych platform zakupowych w Polsce.

I to z możliwością darmowej dostawy z ORLEN paczka.

*Oferta nie obejmuje produktów promocyjnych i licencjonowanych.

Tutaj znajdziesz nasze produkty:

Co zyskujesz kupując online?

  • Nieograniczony dostęp do tysięcy produktów PEPCO
  • Oszczędność czasu
  • Darmową dostawę z Orlen Paczka
FAQ Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie online można kupić produkty Pepco?

Produkty Pepco znajdziesz na popularnych platformach zakupowych, takich jak: Allegro, Ceneo, Empik.com, Morele, Erli.pl, Mall.pl, Arena.pl i Shumee, za pośrednictwem których są one oferowane do sprzedaży przez spółkę Shumee S.A.

Jakie są zasady zwrotu produktów zakupionych online?

Zwrot produktów Pepco kupionych od Shumee za pośrednictwem danej platformy zakupowej (Allegro, Ceneo, Empik.com, Morele, Erli.pl, Mall.pl, Arena.pl i Shumee) jest możliwy w przypadku zgłoszenia chęci dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od daty doręczenia produktów Pepco. Zwracane produkty Pepco należy odesłać na adres wskazany w szczegółowych zasadach zwrotów na platformie, na której dokonano zakupu.:

REDAN S.A.

Żniwna 10/14,

94-250 Łódź

Produktów kupionych online, nie można zwracać w stacjonarnych sklepach Pepco.

Czy produkty zakupione online można zwracać w sklepach stacjonarnych?

W sklepach stacjonarnych Pepco można zwracać jedynie produkty zakupione stacjonarnie. Nie istnieje możliwość zwrotu w sklepie stacjonarnym produktów zakupionych za pośrednictwem jakichkolwiek platform zakupowych, realizujących sprzedaż internetową.

Proces i zasady zwrotu produktów Pepco zakupionych od Shumee za pośrednictwem danej platformy zakupowej (Allegro, Ceneo, Empik.com, Morele, Erli.pl, Mall.pl, Arena.pl i Shumee) opisano w pytaniu „Jakie są zasady zwrotu produktów zakupionych online?”.

Czy produkty zakupione online można odbierać w sklepie stacjonarnym?

W stacjonarnych sklepach Pepco nie ma możliwości odbioru produktów zakupionych za pośrednictwem jakiejkolwiek platformy zakupowej, realizującej sprzedaż internetową.

Jakie są koszty i czas dostawy produktów zakupionych online?

Przy zakupie produktów Pepco od Shumee za pośrednictwem danej platformy zakupowej (Allegro, Ceneo, Empik.com, Morele, Erli.pl, Mall.pl, Arena.pl i Shumee), obowiązuje darmowa dostawa przy wyborze opcji dostawy za pośrednictwem ORLEN Paczka. Ceny pozostałych opcji dostawy oraz czas realizacji, są indywidualne dla każdej z platform. Szczegóły można sprawdzić na stronach internetowych platform.

Czy realizowane są przesyłki zagraniczne?

Obecnie wysyłka produktów Pepco realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

Gdzie zgłaszać reklamacje produktów zakupionych online?

Reklamacje produktów Pepco kupionych od Shumee za pośrednictwem danej platformy zakupowej (Allegro, Ceneo, Empik.com, Morele, Erli.pl, Mall.pl, Arena.pl i Shumee) realizowane są przez firmę Shumee. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji można zapoznać się tutaj.