Mój sklep
LOADER
Menu
Produkty

Sklepy

Gdzie znajdę najbliższy sklep PEPCO?

Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów PEPCO. Znajdziesz tam mapę wszystkich lokalizacji na terenie całego kraju.

Gdzie znajdę numer telefonu do sklepu PEPCO?

Nasze sklepy nie posiadają telefonów dedykowanych Klientom. W razie pytań polecamy udać się do wybranego sklepu lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: klient@pepco.eu lub +48 61 62 88 999 (pon.-pt. w godz. 9:00-19:00, sob. w godz. 10:00-17:00).

W jakich godzinach otwarte są sklepy PEPCO?

Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów PEPCO. Znajdziesz tam mapę wszystkich lokalizacji na terenie całego kraju, a przy każdej dokładny adres oraz godziny otwarcia sklepu.

Czy PEPCO posiada sklep internetowy?

PEPCO prowadzi sprzedaż wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Od samego początku koncentrujemy się na tworzeniu idealnego pod kątem lokalizacji i wystroju formatu sklepu stacjonarnego. Nasza sieć jest na tyle duża, aby ułatwić bezpośredni, rzeczywisty dostęp do szerokiej oferty produktów jak największej liczbie Klientów. Chcemy być zawsze blisko i w konsekwencji znaleźć nas można w centrach miast i miasteczek, w galeriach handlowych, gdzie wraz ze sklepami spożywczymi i punktami gastronomicznymi zapewniamy kompleksową ofertę handlową.

Dlaczego w mojej miejscowości nie ma sklepu PEPCO?

Cały czas pracujemy nad rozwojem naszej sieci sklepów stacjonarnych. Chcemy być jak najbliżej Was – Klientów. Mamy nadzieję, że wkrótce wspólnie będziemy mogli świętować otwarcie nowego sklepu PEPCO także w Twoim mieście. Na pewno będziemy informować o tym wcześniej na naszym profilu na Facebooku oraz za pośrednictwem newslettera.

Gdzie mogę znaleźć informację o sklepach PEPCO za granicą?

Na górnym pasku menu strony znajduje się rozwijana lista ze wszystkimi krajami, w których znajdują się nasze sklepy. Wybierając angielską wersję językową, podobnie jak w wersji polskiej, znajdziesz wyszukiwarkę sklepów PEPCO. Pokaże ona wszystkie lokalizacje dla każdego z państw, w których znajduje się nasza sieć.

Zwrot, wymiana, gwarancja

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W PEPCO masz 30 dni na zwrot zakupionego artykułu. Przynieś do sklepu paragon i pełnowartościowy towar (z metką, nienoszący śladów użytkowania), a my zwrócimy Ci jego równowartość. Zwrot dokonywany jest tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić produkt w innym sklepie niż ten, w którym został kupiony?

Tak, zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie PEPCO. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić (wymienić) produkt bez paragonu?

Niestety nie możemy zrealizować zwrotu produktu bez paragonu fiskalnego. Paragon jest konieczny do wycofania produktu ze sprzedaży w systemie oraz ponownego wprowadzenia go na stan magazynowy.

Czy mogę zwrócić produkt bez metki?

Niestety, nie możemy zrealizować zwrotu lub wymiany produktu nieposiadającego oryginalnie przymocowanych do niego etykiet.

Jakich produktów nie można zwracać?

Zwrotowi nie podlegają niektóre towary osobistego użytku. Pełna lista dostępna jest TUTAJ.

W jakim terminie pojawia się zwrot należności za produkt na rachunek bankowy?

Zwrot środków pieniężnych na kartę płatniczą w ramach pozytywnie rozpatrzonej reklamacji lub dokonanego zwrotu produktu powinien być zaksięgowany na koncie najpóźniej do 14 dni od momentu jego realizacji w sklepie.

Jaki jest czas gwarancji produktów PEPCO?

Dokonując zakupu w sklepach PEPCO, otrzymujesz dwa lata gwarancji na każdy produkt. Jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jego jakością, zachęcamy do złożenia reklamacji w dowolnej lokalizacji. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Jak mogę zareklamować produkt zakupiony w PEPCO?

Reklamacje przyjmujemy w każdym z naszych sklepów. Wystarczy zabrać ze sobą wadliwy produkt oraz przedstawić dowód zakupu (paragon, wyciąg z karty) lub świadka, który potwierdzi zakup, i wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni (30 dni w przypadku doładowań i E-kart). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zgłosić reklamację doładowania lub E-karty?

Tak, doładowania i E-karty podlegają reklamacji. Wystarczy przynieść do sklepu dowód zakupu oraz wydruk z zakupionym kodem. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie do 30 dni.

Reklamacja została odrzucona. Co mogę zrobić?

Jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie zgadzasz się z taką decyzją, masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji w sklepie PEPCO. Proces ten odbywa się na tej samej zasadzie co zwykła reklamacja – należy powtórnie wypełnić formularz reklamacyjny.

Czym różni się reklamacja od zwrotu?

Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty zakupu w przypadku produktu pełnowartościowego, posiadającego oryginalną metkę oraz paragon jako dowód zakupu. Natomiast w ciągu dwóch lat od daty zakupu Klient ma prawo do reklamacji każdego towaru niepełnowartościowego (używanego), jeśli w tym czasie zauważy wady związane z jego jakością. Reklamacji można dokonać na podstawie paragonu, wyciągu z konta bankowego bądź dzięki potwierdzeniu zakupu przez świadka. Zarówno zwrotu, jak i reklamacji można dokonać w dowolnym sklepie sieci PEPCO na terenie całej Polski.

Jak mogę zgłosić skargę, pochwałę?

Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: klient@pepco.eu, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 61 62 88 999 lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz „Ankiety dla Klienta”, który zostanie udostępniony przy kasie na prośbę Klienta.

Produkty

Jak mogę sprawdzić dostępność produktu w danym sklepie?

Ze względu na szybką rotację produktów w PEPCO najbardziej aktualne informacje dotyczące dostępności można uzyskać bezpośrednio w danym sklepie bądź poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta: +48 61 62 88 999 (pon.-pt. w godz. 9:00-19:00, sob. w godz. 10:00-17:00).

Czy mogę dokonać rezerwacji produktu w sklepie PEPCO?

O rezerwację produktu można poprosić w sklepie, w którym planowany jest zakup. Nie zakładamy rezerwacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Czy produkty prezentowane w gazetkach są dostępne w każdym sklepie?

Produkty prezentowane w naszych gazetkach dostępne są we wszystkich sklepach od dnia rozpoczęcia promocji do wyczerpania zapasów.

Czy wszystkie produkty prezentowane na stronie internetowej są dostępne w każdym sklepie?

Oferta prezentowana na stronie internetowej (poza gazetką) może różnić się pod względem dostępności asortymentu w danych sklepach (niektóre produkty mogą być dostępne jedynie w wybranych lokalizacjach). Prosimy wziąć pod uwagę, że zdjęcia na stronie prezentują przykładowe wzory produktów i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.

Z jaką częstotliwością przychodzą dostawy do sklepów?

Dostawy w naszych sklepach odbywają się trzy lub cztery razy w tygodniu. Dni dostaw mogą różnić się w zależności od danego sklepu.

Gdzie mogę zobaczyć produkty z aktualnej oferty PEPCO?

Nasze produkty możesz zobaczyć w gazetkach w wersji papierowej oraz online, na stronie internetowej, oficjalnym profilu na Facebooku, na Instagramie lub w newsletterze. A jeśli szukasz jeszcze więcej inspiracji, zapraszamy na specjalną platformę inspiracje.pepco.pl!

Gdzie mogę znaleźć informację o wyprzedaży?

Informacje o aktualnych wyprzedażach znajdziesz w gazetkach w wersji papierowej oraz online, na stronie internetowej, oficjalnym profilu na Facebooku, na Instagramie lub w newsletterze.

Usługi i płatności

Czy w PEPCO mogę zakupić kartę podarunkową?

Przykro nam, ale obecnie nie posiadamy karty podarunkowej w ofercie.

Czy w PEPCO można płacić bonami Sodexo?

Tak, we wszystkich naszych sklepach można płacić bonami Sodexo, zarówno podarunkowym, jak i premiowymi.

Czy w PEPCO można płacić kartą Sodexo?

Tak, w PEPCO można płacić kartą Sodexo.

Czy w PEPCO mogę dokonać zakupu E-kart?

Tak, w PEPCO jest możliwość zakupu różnego rodzaju E-kart. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ.

Jakie doładowania do telefonów są dostępne w sieci PEPCO?

Szczegółowe informacje o dostępnych doładowaniach są dostępne TUTAJ.

Czy w PEPCO można otrzymać fakturę VAT?

W każdym sklepie można otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty. Faktury wydawane są zgodnie z przepisami prawa w terminie 7 dni od daty zakupu, wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?

Tak, w tym celu należy udać się do sklepu, w którym został dokonany zakup, lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: klient@pepco.eu, +48 61 62 88 999 (pon.-pt. w godz. 9:00-19:00, sob. w godz. 10:00-17:00).

Czy mogę otrzymać kopię paragonu?

Nie, paragony drukowane są jednorazowo podczas zakupów i nie ma możliwości ich odtworzenia czy zduplikowania.

Czy mogę oddać zużyte baterie w sklepie PEPCO?

Tak, w każdym naszym sklepie dostępny jest pojemnik na zużyte baterie.

Współpraca

Gdzie mogę wysyłać oferty lub zapytania dotyczące nieruchomości?

Zapraszamy do kontaktu za pomocą specjalnego formularza dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Współpraca w zakresie najmu”.

Gdzie mogę wysłać ofertę dotyczącą współpracy?

Zapraszamy do kontaktu za pomocą specjalnego formularza dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Sekretariat”. Wiadomość zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.

Jak mogę ubiegać się o pracę w sklepie PEPCO?

Wszystkie aktualne oferty pracy w sklepach są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony lub bezpośrednio w sklepie, w którym chcesz pracować. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Jak mogę ubiegać się o pracę w centrali PEPCO?

Wszystkie aktualne oferty pracy w centrali są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony internetowej. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Jak mogę ubiegać się o pracę w centrum dystrybucyjnym PEPCO?

Wszystkie aktualne oferty pracy w centrali są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony internetowej. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o tym, jak wygląda praca w PEPCO?

Zachęcamy do odwiedzenia zakładki Kariera. Znajdziesz tam wszelkie podstawowe informacje dotyczące pracy w różnych obszarach i działach naszej firmy. Jeśli masz szczegółowe pytania dotyczące specyfiki pracy na konkretnym stanowisku, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Czy jest możliwe odbycie stażu lub praktyk w PEPCO?

Zachęcamy do odwiedzenia zakładki Kariera. Można tam znaleźć informacje dotyczące możliwości odbycia praktyk lub stażu w PEPCO oraz oferty rekrutacji na te stanowiska. Jeśli masz szczegółowe pytania dotyczące tych obszarów, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Brak odpowiedzi na moją aplikację. Co mogę zrobić?

Jeśli masz szczegółowe pytania związane z rekrutacją, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Biuro Obsługi Klienta

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
Pracownicy naszego BOK-u chętnie udzielą odpowiedzi.

Może zainteresuje Cię również: