Ulubione

Mój sklep

0

FAQ

Masz pytanie, na które nie znalazłeś (-aś) odpowiedzi na naszej stronie? Zachęcamy do zapoznania się z poniższą listą.

Sklepy

Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów Pepco. Znajdziesz tam mapę wszystkich lokalizacji na terenie całego kraju.

Nasze sklepy nie posiadają telefonów dedykowanych Klientom. W razie pytań polecamy udać się do wybranego sklepu lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta: klient@pepco.eu.

Zapraszamy do skorzystania z naszej wyszukiwarki sklepów Pepco. Znajdziesz tam mapę wszystkich lokalizacji na terenie całego kraju, a przy każdej dokładny adres oraz godziny otwarcia sklepu.

Pepco prowadzi sprzedaż wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Od samego początku koncentrujemy się na tworzeniu idealnego pod kątem lokalizacji i wystroju formatu sklepu stacjonarnego. Nasza sieć jest na tyle duża, aby ułatwić bezpośredni, rzeczywisty dostęp do szerokiej oferty produktów jak największej liczbie Klientów. Chcemy być zawsze blisko i w konsekwencji znaleźć nas można w centrach miast i miasteczek, w galeriach handlowych, gdzie wraz ze sklepami spożywczymi i punktami gastronomicznymi zapewniamy kompleksową ofertę handlową.

Cały czas pracujemy nad rozwojem naszej sieci sklepów stacjonarnych. Chcemy być jak najbliżej Was – Klientów. Mamy nadzieję, że wkrótce wspólnie będziemy mogli świętować otwarcie nowego sklepu Pepco także w Twoim mieście. Na pewno będziemy informować o tym wcześniej na naszym profilu na Facebooku oraz za pośrednictwem newslettera.

Na górnym pasku menu strony znajduje się rozwijana lista ze wszystkimi krajami, w których znajdują się nasze sklepy. Wybierając angielską wersję językową, podobnie jak w wersji polskiej, znajdziesz wyszukiwarkę sklepów Pepco. Pokaże ona wszystkie lokalizacje dla każdego z państw, w których znajduje się nasza sieć.

Zwrot, wymiana, gwarancja

W Pepco masz 30 dni na zwrot zakupionego artykułu. Przynieś do sklepu paragon i pełnowartościowy towar (z metką, nienoszący śladów użytkowania), a my zwrócimy Ci jego równowartość. Zwrot dokonywany jest tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Tak, zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Niestety nie możemy zrealizować zwrotu produktu bez paragonu fiskalnego. Paragon jest konieczny do wycofania produktu ze sprzedaży w systemie oraz ponownego wprowadzenia go na stan magazynowy.

Niestety, nie możemy zrealizować zwrotu lub wymiany produktu nieposiadającego oryginalnie przymocowanych do niego etykiet.

Zwrotowi nie podlegają niektóre towary osobistego użytku. Pełna lista dostępna jest TUTAJ.

Zwrot środków pieniężnych na kartę płatniczą w ramach pozytywnie rozpatrzonej reklamacji lub dokonanego zwrotu produktu powinien być zaksięgowany na koncie najpóźniej do 14 dni od momentu jego realizacji w sklepie.

Dokonując zakupu w sklepach PEPCO, otrzymujesz dwa lata gwarancji na każdy produkt. Jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jego jakością, zachęcamy do złożenia reklamacji w dowolnej lokalizacji. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Reklamacje przyjmujemy w każdym z naszych sklepów. Wystarczy zabrać ze sobą wadliwy produkt oraz przedstawić dowód zakupu (paragon, wyciąg z karty) lub świadka, który potwierdzi zakup, i wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni (30 dni w przypadku doładowań i E-kart). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Tak, doładowania i E-karty podlegają reklamacji. Wystarczy przynieść do sklepu dowód zakupu oraz wydruk z zakupionym kodem. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie do 30 dni.

Jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie zgadzasz się z taką decyzją, masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji w sklepie PEPCO. Proces ten odbywa się na tej samej zasadzie co zwykła reklamacja – należy powtórnie wypełnić formularz reklamacyjny.

Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty zakupu w przypadku produktu pełnowartościowego, posiadającego oryginalną metkę oraz paragon jako dowód zakupu. Natomiast w ciągu dwóch lat od daty zakupu Klient ma prawo do reklamacji każdego towaru niepełnowartościowego (używanego), jeśli w tym czasie zauważy wady związane z jego jakością. Reklamacji można dokonać na podstawie paragonu, wyciągu z konta bankowego bądź dzięki potwierdzeniu zakupu przez świadka. Zarówno zwrotu, jak i reklamacji można dokonać w dowolnym sklepie sieci Pepco na terenie całej Polski.

Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: klient@pepco.eu lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz „Ankiety dla Klienta”, który zostanie udostępniony przy kasie na prośbę Klienta.

Produkty

Doceniamy zainteresowanie naszymi produktami. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, ale obecnie nie mamy informacji o dostępności w konkretnych sklepach.

O rezerwację produktu można poprosić w sklepie, w którym planowany jest zakup. Nie zakładamy rezerwacji za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Produkty prezentowane w naszych gazetkach dostępne są we wszystkich sklepach od dnia rozpoczęcia promocji do wyczerpania zapasów.

Oferta prezentowana na stronie internetowej (poza gazetką) może różnić się pod względem dostępności asortymentu w danych sklepach (niektóre produkty mogą być dostępne jedynie w wybranych lokalizacjach). Prosimy wziąć pod uwagę, że zdjęcia na stronie prezentują przykładowe wzory produktów i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.

Dostawy w naszych sklepach odbywają się trzy lub cztery razy w tygodniu. Dni dostaw mogą różnić się w zależności od danego sklepu.

Nasze produkty możesz zobaczyć w gazetkach w wersji papierowej oraz online, na stronie internetowej, oficjalnym profilu na Facebooku, na Instagramie lub w newsletterze.

Informacje o aktualnych wyprzedażach znajdziesz w gazetkach w wersji papierowej oraz online, na stronie internetowej, oficjalnym profilu na Facebooku, na Instagramie lub w newsletterze.

Usługi i płatności

Przykro nam, ale obecnie nie posiadamy karty podarunkowej w ofercie.

Tak, we wszystkich naszych sklepach można płacić bonami Sodexo, zarówno podarunkowym, jak i premiowymi.

Tak, w Pepco można płacić kartą Sodexo.

Tak, w Pepco jest możliwość zakupu różnego rodzaju E-kart. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ.

Szczegółowe informacje o dostępnych doładowaniach są dostępne TUTAJ.

W każdym sklepie można otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty. Faktury wydawane są zgodnie z przepisami prawa w terminie 7 dni od daty zakupu, wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego.

Tak, w tym celu należy udać się do sklepu, w którym został dokonany zakup, lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta: klient@pepco.eu.

Nie, paragony drukowane są jednorazowo podczas zakupów i nie ma możliwości ich odtworzenia czy zduplikowania.

Tak, w każdym naszym sklepie dostępny jest pojemnik na zużyte baterie.

Współpraca

Zapraszamy do kontaktu za pomocą specjalnego formularza dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Współpraca w zakresie najmu”.

Zapraszamy do kontaktu za pomocą specjalnego formularza dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Sekretariat”. Wiadomość zostanie przekierowana do odpowiedniego działu.

Wszystkie aktualne oferty pracy w sklepach są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony lub bezpośrednio w sklepie, w którym chcesz pracować. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na stronie Kontakt. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Wszystkie aktualne oferty pracy w centrali są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony internetowej. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Wszystkie aktualne oferty pracy w centrali są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładce Kariera. Aplikacje można składać za pomocą strony internetowej. W przypadku szczegółowych pytań dotyczących procesu rekrutacji zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Zachęcamy do odwiedzenia zakładki Kariera. Znajdziesz tam wszelkie podstawowe informacje dotyczące pracy w różnych obszarach i działach naszej firmy. Jeśli masz szczegółowe pytania dotyczące specyfiki pracy na konkretnym stanowisku, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Zachęcamy do odwiedzenia zakładki Kariera. Można tam znaleźć informacje dotyczące możliwości odbycia praktyk lub stażu w PEPCO oraz oferty rekrutacji na te stanowiska. Jeśli masz szczegółowe pytania dotyczące tych obszarów, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Jeśli masz szczegółowe pytania związane z rekrutacją, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie. W nagłówku prosimy zaznaczyć „Dział rekrutacji”.

Nasze kolekcje

Bawełna organiczna dla najmłodszych

Kolekcja dla domu

Candy Spring

Dlaczego warto kupować w Pepco?

Zawsze blisko ciebie

Ponad 1000 sklepów na terenie całego kraju. Jesteśmy zawsze blisko Ciebie.

Zawsze niskie ceny

W Pepco znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz w niskich cenach.

Oczekuj więcej, płać mniej

W Pepco znajdziesz dobrą jakość, najnowsze trendy i szeroki wybór.

Kupuj bez obaw

Masz 30-dniowe prawo do zwrotu towaru w dowolnym sklepie na terenie kraju.