Mój sklep
LOADER
Menu
Produkty
Drodzy Klienci, uprzejmie informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów nasze sklepy w galeriach handlowych pozostają zamknięte. Zapraszamy na bezpieczne zakupy w pozostałych lokalizacjach!

Procedura reklamacji w PEPCO

Wystarczy udać się do dowolnego sklepu i wypełnić druk reklamacji dostępny przy kasie. W tym celu koniecznie weź ze sobą wadliwy produkt oraz dowód zakupu, którym może być paragon, wyciąg z konta lub świadek, który potwierdzi zakup produktu w naszym sklepie.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 14 dni*, o czym poinformujemy Cię telefonicznie, drogą pocztową lub mailowo – w zależności od Twoich preferencji.

*30 dni w przypadku doładowań i E-kart

Jak zareklamować produkt?

01

01

Przyjdź z produktem i dowodem zakupu towaru

Na reklamację masz 2 lata od daty zakupu. Możesz jej dokonać w dowolnym sklepie. Weź ze sobą reklamowany produkt i pamiętaj o dowodzie zakupu - paragonie, wyciągu z konta lub świadku, który potwierdzi zakup.

02

02

Wypełnij specjalny formularz reklamacyjny

O formularz poproś kasjerkę w sklepie lub pobierz go z naszej strony. Wypełniony formularz wraz z uszkodzonym produktem przekaż obsłudze.

03

03

Poczekaj na decyzję w sprawie reklamacji

"Do 14 dni* roboczych od daty złożenia reklamacji poinformujemy cię o pozytywnym lub negatywnym jej ropatrzeniu. *30 dni w przypadku doładowań i E-kart"

04

04

Odbierz zwrot za reklamowany towar

W przypadku pozytywnej decyzji udaj się do sklepu, w którym złożyłeś reklamację po odbiór środków.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W PEPCO masz 30 dni na zwrot zakupionego artykułu. Przynieś do sklepu paragon i pełnowartościowy towar (z metką, nienoszący śladów użytkowania), a my zwrócimy Ci jego równowartość. Zwrot dokonywany jest tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić produkt w innym sklepie niż ten, w którym został kupiony?

Tak, zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie PEPCO. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić (wymienić) produkt bez paragonu?

Niestety nie możemy zrealizować zwrotu produktu bez paragonu fiskalnego. Paragon jest konieczny do wycofania produktu ze sprzedaży w systemie oraz ponownego wprowadzenia go na stan magazynowy.

Czy mogę zwrócić produkt bez metki?

Niestety, nie możemy zrealizować zwrotu lub wymiany produktu nieposiadającego oryginalnie przymocowanych do niego etykiet.

Jakich produktów nie można zwracać?

Zwrotowi nie podlegają niektóre towary osobistego użytku. Pełna lista dostępna jest TUTAJ.

W jakim terminie pojawia się zwrot należności za produkt na rachunek bankowy?

Zwrot środków pieniężnych na kartę płatniczą w ramach pozytywnie rozpatrzonej reklamacji lub dokonanego zwrotu produktu powinien być zaksięgowany na koncie najpóźniej do 14 dni od momentu jego realizacji w sklepie.

Jaki jest czas gwarancji produktów PEPCO?

Dokonując zakupu w sklepach PEPCO, otrzymujesz dwa lata gwarancji na każdy produkt. Jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jego jakością, zachęcamy do złożenia reklamacji w dowolnej lokalizacji. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Jak mogę zareklamować produkt zakupiony w PEPCO?

Reklamacje przyjmujemy w każdym z naszych sklepów. Wystarczy zabrać ze sobą wadliwy produkt oraz przedstawić dowód zakupu (paragon, wyciąg z karty) lub świadka, który potwierdzi zakup, i wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni (30 dni w przypadku doładowań i E-kart). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zgłosić reklamację doładowania lub E-karty?

Tak, doładowania i E-karty podlegają reklamacji. Wystarczy przynieść do sklepu dowód zakupu oraz wydruk z zakupionym kodem. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie do 30 dni.

Reklamacja została odrzucona. Co mogę zrobić?

Jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie zgadzasz się z taką decyzją, masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji w sklepie PEPCO. Proces ten odbywa się na tej samej zasadzie co zwykła reklamacja – należy powtórnie wypełnić formularz reklamacyjny.

Czym różni się reklamacja od zwrotu?

Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty zakupu w przypadku produktu pełnowartościowego, posiadającego oryginalną metkę oraz paragon jako dowód zakupu. Natomiast w ciągu dwóch lat od daty zakupu Klient ma prawo do reklamacji każdego towaru niepełnowartościowego (używanego), jeśli w tym czasie zauważy wady związane z jego jakością. Reklamacji można dokonać na podstawie paragonu, wyciągu z konta bankowego bądź dzięki potwierdzeniu zakupu przez świadka. Zarówno zwrotu, jak i reklamacji można dokonać w dowolnym sklepie sieci PEPCO na terenie całej Polski.

Jak mogę zgłosić skargę, pochwałę?

Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: klient@pepco.eu, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 61 62 88 999 lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz „Ankiety dla Klienta”, który zostanie udostępniony przy kasie na prośbę Klienta.

Biuro Obsługi Klienta

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
Pracownicy naszego BOK-u chętnie udzielą odpowiedzi.

Może zainteresuje Cię również:

#inspiracjepepco