Mój sklep
LOADER
Menu
Produkty
int(117091)

Produkty nie podlegające zwrotom Produkty nie podlegające zwrotom

Bielizna damska i dziewczęca
  • biustonosze,
  • biustonosze sportowe,
  • figi,
  • szorty,
  • stringi pakowane pojedynczo,
  • komplety bieliźniane: koszulka i szorty/figi
Bielizna męska i chłopięca
  • slipy,
  • bokserki pakowane pojedynczo,
  • komplety bieliźniane chłopięce: koszulka i slipy/bokserki
Kosmetyki, artykuły higienicznie i kosmetyczne
Chemia gospodarcza i środki czystości
Artykuły spożywcze, napoje, woda
Produkty wirtualne
  • doładowania telefonów,
  • międzynarodowe doładowania telefonów,
  • elektroniczne karty doładowujące.

Produkty bieliźniane podlegające zwrotom Produkty bieliźniane podlegające zwrotom

Bielizna damska i dziewczęca
  • piżamy: komplety oraz osobno sprzedawane góra i dół,
  • koszule nocne,
  • szlafroki,
  • podkoszulki,
  • topy bieliźniane dziewczęce,
  • stroje kąpielowe, jedno- i dwuczęściowe,
  • body damskie, body niemowlęce,
  • getry, legginsy,
  • skarpety, podkolanówki, baleriny bawełniane,
  • rajstopy cienkie i grube,
  • trójpaki majtek dziewczęcych,
  • stroje karnawałowe dziewczęce
Bielizna męska i chłopięca
  • piżamy: komplety oraz osobno sprzedawane góra i dół,
  • szlafroki,
  • podkoszulki,
  • kąpielówki,
  • body niemowlęce,
  • skarpety,
  • rajstopy chłopięce,
  • trójpaki majtek chłopięcych,
  • stroje karnawałowe chłopięce
Jak zwrócić produkt?

01

01

Zwrot produktu

Masz 30 dni na zwrot twaru w dowolnym sklepie PEPCO na terenie całego kraju.

02

02

Paragon

Wystarczy paragon i pełnowartościowy towar (nieuszkodzony, z metką i nie noszący śladów użytkowania).

03

03

Zwrot środków

Środki zwracamy tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność. W przypadku zwrotu na kartę płatniczą środki powininny zostać zaksięgowane najpóźniej do 14 dni od momentu realizacji.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt?

W PEPCO masz 30 dni na zwrot zakupionego artykułu. Przynieś do sklepu paragon i pełnowartościowy towar (z metką, nienoszący śladów użytkowania), a my zwrócimy Ci jego równowartość. Zwrot dokonywany jest tą samą ścieżką, którą była dokonywana płatność (zwrot gotówki, zwrot na kartę płatniczą). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić produkt w innym sklepie niż ten, w którym został kupiony?

Tak, zwrotu towaru można dokonać w dowolnym sklepie PEPCO. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zwrócić (wymienić) produkt bez paragonu?

Niestety nie możemy zrealizować zwrotu produktu bez paragonu fiskalnego. Paragon jest konieczny do wycofania produktu ze sprzedaży w systemie oraz ponownego wprowadzenia go na stan magazynowy.

Czy mogę zwrócić produkt bez metki?

Niestety, nie możemy zrealizować zwrotu lub wymiany produktu nieposiadającego oryginalnie przymocowanych do niego etykiet.

Jakich produktów nie można zwracać?

Zwrotowi nie podlegają niektóre towary osobistego użytku. Pełna lista dostępna jest TUTAJ.

W jakim terminie pojawia się zwrot należności za produkt na rachunek bankowy?

Zwrot środków pieniężnych na kartę płatniczą w ramach pozytywnie rozpatrzonej reklamacji lub dokonanego zwrotu produktu powinien być zaksięgowany na koncie najpóźniej do 14 dni od momentu jego realizacji w sklepie.

Jaki jest czas gwarancji produktów PEPCO?

Dokonując zakupu w sklepach PEPCO, otrzymujesz dwa lata gwarancji na każdy produkt. Jeśli w tym czasie zauważysz wady związane z jego jakością, zachęcamy do złożenia reklamacji w dowolnej lokalizacji. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Jak mogę zareklamować produkt zakupiony w PEPCO?

Reklamacje przyjmujemy w każdym z naszych sklepów. Wystarczy zabrać ze sobą wadliwy produkt oraz przedstawić dowód zakupu (paragon, wyciąg z karty) lub świadka, który potwierdzi zakup, i wypełnić formularz reklamacyjny. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie 14 dni (30 dni w przypadku doładowań i E-kart). Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Czy mogę zgłosić reklamację doładowania lub E-karty?

Tak, doładowania i E-karty podlegają reklamacji. Wystarczy przynieść do sklepu dowód zakupu oraz wydruk z zakupionym kodem. Reklamację rozpatrzymy w ustawowym terminie do 30 dni.

Reklamacja została odrzucona. Co mogę zrobić?

Jeśli Twoja reklamacja została rozpatrzona negatywnie i nie zgadzasz się z taką decyzją, masz prawo do złożenia odwołania od reklamacji w sklepie PEPCO. Proces ten odbywa się na tej samej zasadzie co zwykła reklamacja – należy powtórnie wypełnić formularz reklamacyjny.

Czym różni się reklamacja od zwrotu?

Zwrotu można dokonać do 30 dni od daty zakupu w przypadku produktu pełnowartościowego, posiadającego oryginalną metkę oraz paragon jako dowód zakupu. Natomiast w ciągu dwóch lat od daty zakupu Klient ma prawo do reklamacji każdego towaru niepełnowartościowego (używanego), jeśli w tym czasie zauważy wady związane z jego jakością. Reklamacji można dokonać na podstawie paragonu, wyciągu z konta bankowego bądź dzięki potwierdzeniu zakupu przez świadka. Zarówno zwrotu, jak i reklamacji można dokonać w dowolnym sklepie sieci PEPCO na terenie całej Polski.

Jak mogę zgłosić skargę, pochwałę?

Skargę lub pochwałę można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie, poprzez wiadomość wysłaną na adres: klient@pepco.eu, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numer: +48 61 62 88 999 lub bezpośrednio w sklepie, wypełniając formularz „Ankiety dla Klienta”, który zostanie udostępniony przy kasie na prośbę Klienta.

Biuro Obsługi Klienta

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
Pracownicy naszego BOK-u chętnie udzielą odpowiedzi.

Może zainteresuje Cię również: